tisdag, maj 15, 2007

Indiska -ögongodis

Utnyttjade en del av ett presentkort på Indiska. I love it.
Vem kan inte vara glad när man har en sån härlig vattenkanna? Vem kan inte le med en sån fin grej att hänga örhängen på? Vem kan inte tycka om mornar med en sån fin kopp att dricka te ur? Jag vet inte jag...

(Jag gillar inte blogspots sätt att hantera bilder)

Idag är jag trött. Sprang 5km (27,21 min) efter praktiken. Grymt skön runda egentligen. Sedan bar det av till systemet med Calle. Jag inhandlade mörk rom, för här ska drickas rom och cola! Cola kan jag inte dricka utan rom i.. nämligen. :) I helgen blir det StudentOrkesterFestival (SOF). Det ska tydligen vara en höjdare.


Plugg var det ja.. en annan dag.
/E

1 kommentar:

Unknown sa...

Precis, blogspots bildhantering är under all kritik!
Men bilderna är ju fina.

Din förmåga att glädjas över små enkla saker värmer frusna själar, kära barn.

Pappa