torsdag, maj 17, 2007

Den ENDA listan i min blogg

( ) Rökt en cigarett
( X ) Druckit så mycket att du spytt
( X ) Krockat någons bil (min egen ;P)
( ) Stulit en bil
( X ) Varit kär
( X ) Blivit dumpad
( ) Fått sparken
( ) Sagt upp dig
( X ) Varit i handgemäng (haha, på lågstadiet!)
( X ) Smygit ut ur dina föräldrars hem (säkert hoppat ut genom fönstret nångång..)
( ) Blivit påkommen av någon när du haft sex
( X ) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arrestrerad
( ) Gått på en BLIND DATE
( X ) Ljugit för en vän
( X ) Skolkat
( ) Sett någon dö (både djur och människa)
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
( X ) Flugit flygplan
( X ) Gått vilse
( X ) Rest runt i Sverige
( ) Besökt Washington DC
( X ) Simmat i havet
( ) Känt som du skulle dö
( X ) Gråtit dig till sömns
( X ) Lekt tjuv och polis
( X ) Nyligen ritat med färger
( X ) Sjungit karaoke
( X ) Betalat för maten med enbart mynt
( X ) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
( X ) Busringt
( X ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
( X ) Fångat en snöflinga på tungan
( X ) Dansat I regn
( ) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel
( X ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
( X ) Blåst såpbubblor
( X ) Grillat på en strand
( X ) Gått på en fest du inte var bjuden till
( X ) Åkt rullskridskor
( X ) Åkt skridskor

1. Vad gjorde du imorse?
Vaknade med Calle klockan 7 av väckarklockan, men sov vidare till 10 som i koma.


2. Din senaste resa?
Hem till Östersund

3. Något smeknamn?
Emmi, Em, Kaisavarg och vad som än passar för stunden.

4. Pappas namn?
Får man skriva sånt i en blogg?

5.Dricker?
Ja. Helst vatten till maten, men i helgen blir det Rom&Cola!

6. Tatuering?
Nej

7. Kroppspiercing?
Nej

8. Hur mycket gillar du ditt arbete (0-10)?
Plugar. Gillar nog det.. typ 7a kanske


9. Födelseplats?
Uppsala

10. Favoritsemesterort?
Favorit måste ju vara nått man besökt flera gånger. Så, öregrund kanske.

11. Har du nånsin varit i Afrika?
Ja. Egypten, närmare bestämt.

12. Någonsin stulit en trafikskylt?
Nej

13.Varit med i en bilolycka?
Räknas en grussladd som slutade med ett stukat finger?

14. 2 dörrar eller 4 dörrars?
Fyra på den jag har nu, som står avställd i Östersund

15. Vad ångrar du?
Lite av varje.

16. Din favoritkonstnär?
Har ingen

17. Vart vill du resa och varför?
Sydafrika, Kenya, Sydamerika. Därför.

18. Favoritnummer?
Jag gillar inte nummer. Inga alls!

19. Favoritfilm?
Grymt länge sen jag såg en riktigt bra film..

22. Favoritmat?
All mat, utom pölsa. :D Gärna wok, spännande saker, nya smaker!

23. Favoritdag I veckan?
Fredag!

24. Favoritmärke på kroppstvål?
Har ingen

25. Favoritserie?
Grey's Anatomy

26. Tandkräm?
Den som är näst billigast, eldorado är nog ingen höjdare nämligen.

27. Favoritdoft?
Höst, rotsaker.

28. Vad gör du för att koppla av?
Umgås med nära vänner, äter gott. Dricker te och njuter av mitt eget sällskap. Tränar.

29. Meddelande till dina vänner som läser detta:
Ok, det kanske är lågt att ha en lista i bloggen. Förlåt! Det ska aldrig hända igen!

30. Hur ser du dig själv om 10 år?
32 bast. Så långt fram tänker jag aldrig. Men, kanske har jag ett bra sjuksköterskejobb som jag trivs med. Vidareutbildad. Kanske barn om lyckan är framme.

31. Vad gör du när du är uttråkad?
Surar, kollar mailen 30 gånger.. (lägger in en lista på bloggen? :))

32.Vad tycker du om att få?
Kärlek! :D





SÅ, nu är det DIN tur att lista i bloggen!
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill påminna dig om följande punkt som du kryssade i (!) "Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra". Alltså tror jag dig inte när du säger att det aldrig ska hända igen. Och jag har redan haft en lista i min blogg. Säkert två. Puss på näsan, see you soon.

Anonym sa...

Hjärtat, varför är helgen så långt när den knappt har börjat? HJÄLP. Tows