torsdag, maj 10, 2007

Frukost

Jag dukade fram frukost till mig själv idag. Vanligen blir det så att jag ställer fram smör, ost och sånt i köket för att sedan springa fram och tillbaka från bordet till köket. Idag dukade jag fram allting och tog till och med en tallrik under osten! Det enda som saknades var ett stort glas juice.

Igår på praktiken gjorde jag manikyr på två damer. Det var kul och dom verkade trivas. Sedan lyxade jag med varm choklad och vispgrädde till en dam som inte kunde sova. Praktik imorgon kväll också.. Och på måndag ska jag gå med SSK och kanske ta ett venprov till!

Jag är lite stressad över allt som ska göras nu på en månad. Inte bara i skolan utan inför höstens nollning osv...

Idag har jag läsårets sista basgruppsträff.
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! :)

Anonym sa...

Jag ska investera i en dator och skype och du ska skaffa skype, sen kan vi prata. Men snart är du väl hemma? Tows