lördag, mars 05, 2011

Vyssanlull

Jag syr och syr. Igår blev det ett lapptäcke till den urfina vaggan vi lånat av en kollega. Lapptäckesömnad har aldrig lockat mig, men nu fick jag blodad tand. Förarbete är a och o, jag gillar inte förarbete - men oj så mycket bättre resultat det blir! Idag syr jag en kjol som jag ska ha när jag blivit smal igen. Det är svårt på flera sätt. 1, Det går inte att prova under sömnadens gång. 2, Ingen vet hur smal jag blir. Om alls.


Såhär "smal" är jag nämligen just idag. :) 34 veckor snart avklarade.
Jag har ett sjukligt sug efter att träna. Ett riktigt träninspass alltså där svetten rinner. Det brukade vara mitt enda effektiva bot mot rastlösheten, och är nu en omöjlighet. Det är ju inte direkt så jag ger mig ut för att springa milen. Igår var jag till simmhallen och drog några längder.

/E

1 kommentar:

Petra Li sa...

Åååh vilken fin vagga och fint täcke och åååååååh vad fin du är!!!!!!!!! Massa kramar / Petra