onsdag, mars 16, 2011

Over and out

Idag har jag färdigställt alla sömnadsprojekt till min syster och hennes familj, hoppas att allt passar. Har även klätt om vår sittpuff och kände mig som självaste barfota-Ernst. Sydde tills nålen gick av faktiskt. Jag vet inte hur många tvillingnålar jag nu förbrukat.

Sen blev det kväll och jag är så trött på fitness-bloggar, TV-reklam och samtliga program. Trött på nyheter, rubriker och reality-serier. Trött på fåniga väggord, vita shabby-chick-hem och stylade hemma-hos-foton. Trött på tiden som går långsammare ju längre dagen går. En kväll är lång som två dagar och när jag hållt mig sysselsatt hela dagen finns ingenting som kan roa eller lugna mig kvällstid, trots den liter te jag druckit och den goda middagen jag ätit.

Det är dags att åka bort en sväng. Till kvalitetstid, sprakande eld och frånvaro av TV och fitness-bloggar.
/E

3 kommentarer:

Paula sa...

Haha! Känner SÅ igen mig i denna ledsnat och allt man bara vill spy galla över! Jag blir så irriterad när jag ser "Carp Diem" för det är så fruuktansvärt uttjatat och sitter på allas väggar me nå fula lackade bokstäver. Även bara ordet "chabby-chick". O.S.V. Graviditeten gör inte bitterheten mindre heller. :D

Emma sa...

Jag och dona har tittat pa bilder av fina klader som du har sytt (dukting!!) och vi har tittat pa kortet pa dig och din fina mage. vi har tillsammans konstaterat och kommit overens om att du ar sa himla vacker! Hoppas du mar bra! KRAMAR

Emilie sa...

Emma; Tack tack och TACK! :) Hoppas att ni har det just precis lika bra som jag tror.
KRAM!