söndag, juni 11, 2006

Det kommer fixa sig till slut.

Det blev en trevlig kväll igår. God mat och öl här hos mig i solen. Åkte in till stan och gick på Bishop Arms. Bartjejen ville se våra leg och sa sedan "det är 23 här". Men vi envisades med att eftersom vakten hälsat oss välkomna och vi är år över 18 så får hon servera oss alkohol. Så vi fick våra öl och hade trevligt. Sedan blev det en burgare på mcdonalds, och hemfärd. Jag får nog mer börja lita på att det lööser sig! Jag visste inte hur eller om jag skulle ta mig hem igår, men hem kom jag helt oväntat! Tack för skjutsen!

I övrigt så tänker jag sluta förvånas över killar som kan laga mat, har en städad lägenhet, tycker om shopping med tjejer och kan prata om känslor. Jag tänker från och med nu vänta mig det av killar och bli besviken/arg när så inte är fallet. Jag måste sluta underskatta mäns förmågor.

Nu ska jag tillbaka ut i solen. Till min bok Smultronbett av Barbara Voors. Helt fantastiskt bra bok!
/E

1 kommentar:

Unknown sa...

Har du underskattat mäns förmågor?

otroligt...


;-)
/Pappa