fredag, juni 30, 2006

Det är nu det börjar!

Fredag. En fredag med tanken att äta middag hemma med Familjen. Har inte gjort det på en vecka tror jag. I onsdags var det meningen att vi skulle ut igen, Emil och jag. Jag håller på att ta igen alla galna partaj jag har missat! Min glansperiod börjar nu. När nästan alla mina vänner har stadiga förhållanden, tittar på tv och äter middag med svärföräldrarna, då är jag ute på krogen och slirar. Hm. Gillar jag den tanken? Hur som helst så kom vi inte ut på krogen. Killarna nakenbadade och jag stod för fotograferingen. Sedan åt vi kebab och sov. Ok kväll ändå.

Vad mer ska jag säga? Gårdagen var skön i solen med Cici och Emil. Gräset i badhusparken hade inte allt för många cigarettfimpar gömda och huvudvärken höll sig borta. Men jag tror nog att jag håller på bli förkyld. Det blev pastasalla med Towa och gänget. Sedan 250 g choklad och Fun med Julia. Det var länge sedan jag såg henne. Hon är knäpp! :)

Har lagt upp lite bilder från soffmyset hos Trollungen. Titta ner.
/E

Inga kommentarer: