onsdag, juni 07, 2006

Hälsingland


Hemma och möjligen på bättre humör. Jag har haft några sköna dagar med mobilen avstängd (vissa undantag, jag erkänner!) och en bra bok. Lite stressad eller rastlöst blev jag då och då. Men det är bra träning att göra ingenting. Jag har också projecerat min ilska till saker som den mängd dålig musik det finns (The Voice toppen underhöll mig en kväll. Sunblock vad är det för skämt!??), dåliga videos (sunblock igen, men också en del andra) och idiotiska väglösningar. Det har varit svårt att ta sig för saker. Jag hade tänkt mig terapiarbete i form av målning på halvpanel och annat. Men icke. Tog bort lite färg från en dörr. Men faktiskt så var jag också ute på en underbart skön springtur, svalde några mygg och hade inte obarmhärtig träningsverk dagen efter! Också läste jag ut två böcker! Jag har stått för matlagningen vilket oftast resultarar i underbar mat! :P Bulgur, lax, kyckling, avocado och annat. Smaskigt. Men igår blev vi lata och köpte kebab.


det var så mycket jag tänkte skriva... Nåja. Ikväll ska jag träffa min fina måus Kerstin!! Nån öl på news får det bli. Jag har saknat henne!

/E



Jag måste tillägga att Emil är grym! :D

Inga kommentarer: