torsdag, juni 08, 2006

MUMS det är EMMI!

Har ni sett reklamen för EMMI kaffelatte? :)

När man kliver upp och åker till jobbet med inställningen att överleva dagen, inget mer, så är det skönt att komma hem och förstå att det var en Bra dag. Igår träffade jag min kära Kerstin Måus. Det var skönt att se henne och jag blev lite sentimental. Några öl på news, uppdatering och lite skvaller. Jag hade inte träffat henne på 1 år och 8 månader! På fredag får jag träffa henne ingen, sedan åker hon tillbaka till Washington D.C. Lite sorgligt.
Jag känner mig motarbetad. Jag är inte en "wild" eller speciellt spontan person, inser jag. Jag vill ha planering bakom det jag gör. Jag vill veta åtminstone hur jag tar mig Dit och Hem. Och jag vill veta att jag kan jobba dagen efter utan att behöva cykla till jobbet och utan obeskrivligt tungt huvud. Min pappa kallar det Ansvarskänsla. Mina vänner kallar mig Tråkig.

Solen har tittat fram idag och det ger alltid lite mer energi. Ikväll kan jag inte sitta hemma och glo. Hade Towatok varit hemma så svär jag på att jag svängt omkring med henne på G3! :D Tråkig? näe ni!
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle fan ha varit hemma, torsdag, lördag? när som helst har jag tid för en öl och tequila lite dans och prat.. eller bara en glass i parken, en promenad på en stig eller en pizza på resturangen... Whatever - Whenever.. just call me. /Towa