lördag, juni 10, 2006

Det lööser sig!

Goddag!
Hyffsat trött och halvbakis sitter jag nu hos Emil. Pizza till frukost och snart åker jag in till stan för att handla till kvällen. Det blir god mat med flickorna. Tyvärr inget bad i tunnan, eftersom den fortfarande läcker. Det verkar som att jag den senaste veckan försöker ta igen allt festande jag missat på sista tiden. :) Vi var på en fest med killar som man inte kan annat än bli arg på. Noll respekt, men jag blev iaf förvarnad. Tyvärr fick jag inte träffa Kerstin så mycket igår.. Och idag åker hon hem som sagt. Träffade dock en del annat folk som jag inte sett på ett tag.

En annan sak. Jag ska aldrig, aldrig mer åka buss! Iaf inte vid 9 en festkväll som studenten. Kids, visselpipor och "var är mössorna" i 30 minuter är mer än jag står ut med.
/E

Inga kommentarer: