onsdag, juni 28, 2006

Skavsår och Gatufest?

Jag har registrerat min blogg på Bloggportalen och hoppas på fler läsare. Plus att jag har fixat en sån där som räknar hur många som tittar in. :)

Igår efter jobbet gick jag på promenad med Fia. Skavsår som vanligt. Dom där hålfotsinläggen ställer till det för mig. Det var hur som helst trevligt. Vi åt sallad och kakor. Tittade på Allsång på Skansen, Spanien-Frankrike matchen och Sex and The City. Inte trodde väl jag att jag någonsin skulle se en match som Sverige spelar. Framsteg, antar jag.

Jag är ledig torsdag och fredag. Sedan jobbar jag min tredje helg på rad. Pust. Sen undrar jag: Åker jag till gatufesten nästa helg?

Aftonbladet.se får ett minus för deras Plus grej. Jag såg fram emot att läsa om hur deras reporter klädde ut sig till Bimbo för en dag och fick jobb på 22 minuter... Men den artikeln måste jag vara plus-medlem för att läsa. :( Där emot får jag läsa om Hagamannens sista attack. I detalj. Helt gratis. Om jag nu vill frossa i olycka och tragedi. Nej tack.

Idag har jag gett pengar till unicef's Kongoprojekt. Det känns bra.
/E

Inga kommentarer: