söndag, juli 02, 2006

Choklad och Jobb.

Godkväll.
En ok kväll på jobbet. Lite seg, men helt ok. Sen blev det choklad med Towa, Viktor och Emil framför tvn. Fniss och skratt som vanligt. Hämtade hem mina föräldrar från wiskey-håll-igång och pratade med den galna portugisen. Dom vann ju matchen!

Jag har lärt mig att när Pojke31 skriver att Du har så fint ansikte så menar han Kan du visa dig i webcam? Där tog han iaf fel tjej. Få kan bli så arg på sånt som jag. Han fick en utskällning efter noter och en blockering på msn. Kom igen pojke31, det måste finnas ett bättre sätt!
Sen måste jag tacka Aftonbladet för deras festival-sex-guide. Och min ironi flödar. Jag får en ytlighetsöverdos snart.

Läggdags för små barn. Och jag tycker om Min Syster!
/E

1 kommentar:

Unknown sa...

Sylvass ironi.

kram på dig.


/Pappa