fredag, mars 28, 2008

Som vinden!

Det blev en lång dag igår med mycket panik över de 2 kommande månaderna. Utöver de 5 tentor jag har framför mig finns även 3? 4? seminarium som det ligger mycket jobb kring. Vetenskapliga artiklar hit och dit. Jag blir bara trött. Men idag ska jag iallafall till studievägledaren för att få hjälp med planering och studieteknik. Uppenbarligen behövs det.

Det fick bli en löprunda igår, jag hade skjutit på det alltför länge pga magsjukan. Jag sprang på asfalt ca 4,5 km och det gick riktigt bra och fortare än jag någonsin sprungit! Asfalt is the shit, iallafall i jämförelse med snömodd och slask i skogen.
Sara kom förbi på te och skorpor. Vi hade inte setts på ungefär hundra år och har alltid massor att prata om. Det är väldigt roligt att diskutera med henne då vi tycker ungefär lika om nästan allt, men ändå kan prata om det i evigheter. Konstigt?

(ehh.. rättstavningskontrollen i blogspot föreslår att jag ska skriva stendörr istället för tentor?? Och värre: studie vägledaren, studieväg ledaren eller studievägled aren!?)

Ikväll: Födelsedagsmiddag hos Emma med estetgänget!
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Rättstavningskontrollen borde tvingas att tvätta munnen med tvål och vatten. Jag har för övrigt också börjat blogga nu! :)