onsdag, mars 05, 2008

Kommentera?

Det har framkommit att många tror att man inte kan kommentera, eller att man måste ha ett googlekonto för att göra det. Självklart kan man kommentera!! Min pedagogiska bild ovan visar hur.

Alltså:
Har du inget konto välj Anonym eller Namn/URL.
Väljer du anonym är det bara att skriva ett inlägg och trycka på "Publicera din kommentar".

Väljer du Namn/URL så skriver du namn (och ev. hemsideadress) i de fält som kommer upp, skriver din kommentar och publicerar den.

Svårare än så är det inte. Så kom igen nu, visa lite datorbegåvning.
/E

6 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jag fattar inte... ;-P

Anonym sa...

Jag förstår piken, bäst att skärpa mig.... hälsar mamsen.

Anonym sa...

jag gillade din högst pedagogiska bild. kanske HU vore något för dig när du är klar! :p Jag är även lite nyfiken på den första kommentaren som är borttagen? tell me about it!!
pöss'n

Anonym sa...

Jag är också nyfiken på den första kommentaren. Hoppas allt går bra med pluggandet. Kram/Lotta

Anonym sa...

Ha ha jag tar åt mig på alla sätt som går...vidhåller dock att jag aldrig försökt undanhålla min datordyslexi i något läge och därför borde fått en lektion för länge sen!! Jag är en tant och så kommer det att förbli! Nu ner på stan och fixa tvångströjor och i morn smäller det!! Jag bara älskar Suntrip! För övrigt såg den där sallaten betydligt godare ut än mina många förslag på "enplattsmat" ( utan att för den skull tala illa om tomtegröt, rågmjölsgröt, havregrynsgröt och bovetegröt...mat är alltid mat och nöden har ingen lag!) Puss på dig och ses i morn //Sara