lördag, mars 29, 2008

Fredagsskoj

Det var en härlig middag igår hos Emma med gänget. Vi träffas så sällan nu när alla befinner sig utspridda över sjukhuset på praktik. Vi är ett skönt gäng.

Men krogen som sagt, är inte min grej nu för tiden, trots upprepade försök. Jag vet inte riktigt vad det beror på heller. Jag känner inget sug att dansa, inget sug att prata med nya människor, inget sug att dricka mer och absolut inget sug att stå i kö för allt detta. Detta sug är ingenting man heller kan skapa bara sådär.
Idag känner jag att jag borde gått hem tidigare än jag gjorde, för jag tog mig inte upp vid 8 för att göra det som jag tänkt på min pluggplanering, vilket ger oerhörd ångest.

I helgen:
Praktik idag 14-21.30, och imorgon 06.45-15 sedan stämrep med körtjejerna 16.30 till 18.30, sen löpning.
/E

Inga kommentarer: