onsdag, mars 12, 2008

Rubrik

Jag inledde morgonen med att, tillsammans med vårdförbundet och andra studenter, dela ut flygblad till landstingsfullmäktige angående sjuksköterskelöner. Hoppas nu bara att det leder någon vart. På lördag är det demonstration här i Linköping. Jag ska inte gå eftersom jag och Calle åker till Borås på fredag eftermiddag.

Idag går jag första passet på praktiken. Jag börjar kl 14.30 och slutar klockan 22. Min handledare verkar bra och jag tror att detta kan gå fint. Jag har dock massor att göra utöver praktiken. Uppgifter och tentor gånger flera. Behöver även komma igång med löpningen på allvar om jag ska kunna slå mitt personliga rekord sedan förra årets blodomlopp. Ska börja träna på torsdag, men känner mig inte helt frisk. Har ont i halsen varje morgon och känner mig allmänt seg, så vi får se hur det går.

Jag har drömt om döda människor i två nätter. Varför?
/E

Inga kommentarer: