tisdag, mars 18, 2008

Nyhet.

Hej!
Jag har hittat en ny funktion i bloggen! Titta till höger och klicka i det alternativ som passar. Roligt värre!

Praktiken går fint och idag gav jag min första intramuskulära injektion. Inte alls anledning till den nervositet jag känt. Däremot sondsättning verkar läskigt. Fick titta på idag och det verkar högst obehagligt.
Jag hade föreställt mig hur jag skulle cykla till praktiken kl 6 på morgonen i vårsolens första strålar, istället möts jag av snö, halka och slask. Huu. Inga benbrott får vi hoppas.

Mycket, väldigt mycket att ta tag i framöver.. Men på torsdag åker jag iallafall till Bollnäs för att fira påsk med familjen. Det får bli studier på tåget.
Någon som vet varför man äter fisk och ägg under påsken förresten?
/E

4 kommentarer:

Anonym sa...

nej försök hålla dig från benbrott, annars hamnar du hos mig och jag vet att vi kan och brukar träffas under betydligt trevligare omständigheter. ;) ha en bra påsk! pusspuss

Anonym sa...

Nä, men jag vet varför man festar med mycket mat; det är ju för att fastan är bruten.

Och jag vet varför man äter lamm!


:-)
Pappa

Anonym sa...

jag menar ju såklart nere på operation toka! men idag har jag gjort min sista dag där. jättetråkigt faktiskt. :/ det var riktigt kul! var skulle du vara? akuten eller op? PUSS

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.