torsdag, juli 05, 2007

Torsdag

Igår kväll åkte jag in till Towa för att dricka lite vin på nån härlig uteservering. En trevlig kväll. Jag sov i hennes jättesäng och åt knäckebröd till frukost. Sedan gick vi på stan nån timma. Jag köpte en bikini som är ruggigt söt, en enorm väska för dator och skolböcker och ett par söta skor. Fint det. Lunch hemma och iväg till jobbet. Jag var nog inte riktigt på topp och känner inte att jag gjorde ett 100% bra jobb. Men men, imorgon är jag tillbaka.

Angående pluggandet. Är det så att jag i hela mitt liv, av någon anledning, sett mig själv som oambitiös och därför lever upp till detta? Eller är det helt enkelt så att jag är oambitiös? Detta är viktiga frågor! Om det är det sistnämnda så går det nog inte att förändra, annars.. så är det väl bara att slita tills jag vaknar en morgon full av ambition att plugga tills ögonen blöder (och tar det från tanke till handling).


Grattis till Mamma!
/E

Inga kommentarer: