torsdag, juli 12, 2007

Torsdag som är Fredag


BodaBorg igår med syster och farbror Pierre. Mycket roligt och vi klarade nästan alla banor. När vi var klara skrek magen efter mat och syster gjode dealen Jag duschar och du lagar mat. Jaha, så var det med det. Hur som helst. God nattssömn och en hyfsad dag på jobbet, men under gårdagen gjorde jag nog ett bättre jobb.

Idag är det torsdag och imorgon är jag ledig. Jag ringde Towa och hon föreslog ett glas vin. Men torsdag är GIII för damerna och hon kan inte lura mig! :) Jag hade planerat en kväll i soffan och en bra film. Sånt kan du väl göra på fredagar, sa Towa tvärtemot de flesta andra som ser fredagar som discodag.


Nu ska jag laga lite mat och slänga mig i duschen. Sedan glider jag i mitt lya linne och rullar iväg, tro det eller ej! Jag som är så anti-spontan.
Och vet ni! Det är bara 6 dagar kvar tills Calle kommer!
/E

Inga kommentarer: