tisdag, juli 17, 2007

Pust och jäsp

Cykelturen från jobbet blev i absolut spöregn. Jag var inte torr på en fläck när jag kom fram, möjligtvis om magen. Blött, lerigt och jag såg inte ett dugg genom glasögonen, eller så var det precis det jag såg..Tsss! Jag cyklade med ett leende när jag svängde in mot Sjör. Jag behövde kanske en utmaning. Det fick jag, trots att en kollega försökte övertala mig att åka med henne.

Rätt så bra dag på jobbet, men det är mycket som är svårt när man börjar tänka på var som är rätt och fel. Jag jobbar på och hoppas att det jag gör blir till någonting bra för de gamla. Mutter och surisar i en del personalgrupper ger jag tusan i! Dom får tycka vad dom vill, snacka hur dom vill, bara dom gör det bästa för de gamla.

Jag har fortfarande inte ätit middag och är alldeles utslagen. Har somnat två gånger och klockan är bara 19 än.. Inte bra. Vi får se om energin kommer så att jag kan plugga någonting ikväll.

/E

Inga kommentarer: