onsdag, juli 04, 2007

Plugg och Löp

Det här med sumpmark verkar vara en het grej på Östersunds löpspår. Jag försökte med motionsspåret vid ÖSK. För det första... så var rena orienteringsrunda eftersom det inte gick att hitta bland alla spår från 5km till 22km som går där. Hur som helst, jag tog mig runt vad jag tror är 5km och var dyngsur och lerig upp ovanför fotknölarna. Det är tyngre att springa med vatten i skorna :) Spåret var galet och avslutades med ca 1,5 km absolut uppförsbacke genom gräs och över rötter. Vad är detta!? Var är min Rydskog!? Nåja bra träning som attans. Men varför slutar inte spåret där det börjar?


Jag pluggade ineffektivt på bibliotket idag. Skitdag fram till springturen, men jag åt en mumsig macka till lunch för mig själv på bibliotekets fik.
Pappa och jag pratade för ett tag sedan om att kämpa emot sin personlighet. Alltså när man anstränger sig massor för att undvika en viss egenskap man har, fast den är en del av ens personlighet. Det kanske är det jag försöker med när jag tror att jag ska kunna plugga effektivt och koncentrerat, ta allt på allvar och skriva 17 sidor på varje tenta. Det kanske inte är min grej.. eller så.


Nåja. Jag är trött och slut. Försökte köpa en bikini, men det gick inte. Jag är lite trött på mitt sätt att ge upp.
/E

Inga kommentarer: