lördag, augusti 26, 2006

Syster Emilie


Hej!
Igår lekte vi lekar med klassen, förfestade lite och gick ut på Herrgårn. Det är ett stort studentställe i Ryd där jag bor. Himla roligt och gulliga tjejer i den här klassen också. Såklart. Vi är 80 stycken så det är svårt att ha koll på alla.
På bilden (ni får leva med att bilderna inte är beskurna. Har ännu inget bildhanteringsprogram som jag kan med på datorn) ser ni mig i min nollemössa som jag ska ha på mig de närmsta 2 veckorna. Jag har också en skylt runt halsen i form av en stor spruta. SSK-NOLLAN EMILIE står det på den. Jag har plastat in den med gladpack så att den ska hålla i alla väder. :P
Ikväll ska vi grilla med läkarna i Rydskogen. Hoppas på bra väder.

På måndag börjar undervisningen. Klockan 8.15 ska jag på föreläsning, sedan ska vi träffas i våra storgrupper för att börja HEL-kursen (Hälsa, Etik och Lärande). Jag väntar mig en chock när jag inser att det inte är så slappt som på gymnasiet.


Igår kom lönen. Jag och Julia tog en runda på stan. Köpte lite grejor. Två väskor bland annat. Jag ska snart vänja mig vid att leva fattigt. Jag lovar!
/E

Inga kommentarer: