torsdag, augusti 24, 2006

Nolleliv


Jag är antagen till Linköping! Så nu slipper jag pendla. Jag tror att mamma och pappa blev gladare än jag. :) Ikväll klockan 18 ska vi träffas med nya klassen och ha en liten informationsträff. Det är skönt att ha fått ett skolschema. Börjar klarna lite. Men allvarligt talat så orkar jag inte med nån mer nollning! Och då har jag bara varit med två dagar, varav en var absolut spiknykter. Igår var det münchenhoben som är en stor ölfest. Ölen serverades i enlitersglas som man fick med sig hem sen. Idag är jag lite krasslig i halsen efter allt Jag är en liten nolla och jag älskar denna stad och Svamp ni är dom bästa så vi tar den än en gång. Det är sång tillägnat festeriet Svamp. Sen hade vi ett antal woooooooooooohBORDSSKÅL! Sen var det "bönen" också som våra festsvampar fick oss att be på knäna... Var hälsad svamp -Sveriges giftigaste festeri. Vi är era undersåtar och vi lägger våra nolleliv i era händer. Ja, vad kan man säga?


Idag undrade jag om människan är dum på allvar. Varför dricker vi när vi inte kan ta konsikvenserna? Varför cyklar vi utan hjälm? Varför har folk sex med främlingar utan kondom? Varför sårar vi varandra? Deprimerande. helt klart.



Jag är trött. Fortfarande.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

FAN VA ROLIGT jag visste inget förrens nu, grattis till antagningen i Linköping, gud så roligt!! diggar dina bilder.. puss