torsdag, augusti 10, 2006

På högvarv

Jag erkänner att jag har varit arg ett tag, men tror att det behövdes. Nu är jag däremot glad och förväntansfull. Idag kom ett brev från Liköpings universitet som välkomnade mig inför höstens studier. Jag fick information om nollning och studielån/bidrag. Jag väntar mig två månaders kaos innan allt faller på plats och blir vardag. Jag är nervös och oroar mig nog för onödigheter. Det löser sig är ju mitt nya motto. Eller?

Idag har jag tittat på några möbler hos grannen. Jag ska få en byrå.. Och en bäddsoffa, om den får plats på släpet ner. Packningen och själva flytten är det jag tänker prioritera först. Sen får det bli nolleaktiviteter, upprop, hitta, pendla (om jag inte får plugga mot linköping istället för norrköping. Hundra frågetecken) och allt sånt.


En bra dag på jobbet igår. Jag och Cecilia bestälde pizza på rasten. Mums! Idag börjar jag klockan 16 och har 4 oplanerade timmar framför mig. Jag har iaf börjat packa porslin och köksgrejor.

Mat
/E

Inga kommentarer: