torsdag, augusti 17, 2006

Det närmar sig.

Godmorgon.
Det regnar som om det inte regnat på hela sommaren.. Men det är ju helt logiskt egentligen. Jag ska packa det sista idag.. Sen åker jag till mormor och säger hej. Eller hejdå kanske. Vi åker från Östersund runt 18-19 ikväll. Sedan stannar vi ett par nätter i hälsingland. Lite lugn och ro då kanske.

Det är så mycket som ska fixas. Jag har ännu inte fått min dator. Om den mot alla odds kommer idag så blir jag glad! Annars.. vette tusan. Jag har ringt vhs och bett om antagningsbeskedet som inte har kommit. Jag ska samla ihop mina viktiga skolpapper och hoppas på att resten löser sig. Hua. Positivt är att jag fick 4500 tillbaka på skatten igår. Dom pengarna hade jag helt glömt bort! Skönt när det var eko i plånboken.

Julia har iaf sett lägenheten. Hon är där nu. Vi har aprikosa köksluckor, men sånt piggar väl bara upp? :P Annars är lägenheten ljus och fin. Vi får måla om! det blir bra det här.

Kvar
  • Folkbokföring i Linköping
  • Adressändra, eller sker det automatiskt tro?
  • Shoppa på IKEA
  • Lägga upp ett par byxor
  • Packa cdskivor och det sista
  • ev. Köpa datorhögtalare
  • Ställa av bilskrället

Sen, ska jag nog vara färdig att åka. Kanske

/E

Inga kommentarer: