tisdag, augusti 22, 2006

Slut


pust.
Jag är trött och hungrig. I förmiddags tog jag campusbussen till Norrköping och mötte upp min klass och faddrar för att gå en stads/tips-runda. Lång tid tog det och jag hittar nog inte bättre för det. Hur som helst, nu har jag sett klassen. Ikväll ska dom grilla i regnet, men jag orkar helt enkelt inte. Jag erkänner att jag gör detta halvhjärtat eftersom jag är inställd på att komma in i Linköping. Jag frågar mig varför jag ständigt gör såhär. Varför sista-minuten-metoden alltid är den jag utövar mest. På gymnasiet gick jag två halvhjärtade veckor på samhällespråk innan jag kom in på musik. Egentligen orkar jag inte med det igen. Håll en tumme för mig på torsdag. Det är iaf ett trevligt gäng tjejer i Norrköping, och några killar också.

Det var skönt att sitta på bussen och höra tjejerna bakom mig prata om att cykla vilse och allt annat. Det är inte bara jag som är nolla och pendlar. Jag får helt enkelt bita ihop en månad eller två, sedan måste väl allt vara på plats??

Nu orkar jag inte tänka mer. Ingen mer information går in idag.

Imorgon, Ölfest. Ikväll lugn och kyckling i ensamhet. Men helst vill jag ha sällskap.
/E

Bilden.. Jag cyklade i ösregn. Som ni kanske förstår.

Inga kommentarer: