måndag, augusti 07, 2006

Ja

Bröllopet i lördags var vackert. Inte ett öga var torrt kan jag lova. Det gick jättebra att sjunga! Det är så kul att vara med och göra dagen speciell för någon. Sedan åkte vi till Lits hembygdsgård där festen skulle hållas. Jag och några till serverade och fixade. Mycket jobb och spring men det var bara roligt. Lite ont i knäna och sjukligt varmt. Men det var det värt.

Igår fick jag jobba det pass som jag tog ledigt från för två månader sedan. Nåja. Mycket pengar iaf. Och jag trivs. Jag vet att jag kommer sakna tanterna och de jag jobbar med. Jag har gått från att säga "en tjej/kille på jobbet" till att säga "en kompis på jobbet". :)


Bilen förresten. Skitbatteri. Bytte med mitsubichin, men inte fasen hjälpte det. Det batteriet var totalt stendött. Hade stått för länge. Så nu får vi se hur det går. Med veckans tandläkarbesök på 900 och en ny dator har jag ingen lust med fler oväntade utgifter. Men visst, jag vill ha hela tänder, en egen dator och en bil som fungerar. Men snart är bilen minst viktig. Kommer att ställa av den inom kort.

Hela familjen är nu hemma. Paula åker bort snart igen. Men vem är förvånad?

Bada idag!?
/E

Inga kommentarer: