fredag, april 21, 2006

Vårsol

Jag har tillbringat några dagar i hälsingland där vårsolen skiner lite starkare och långpromenaderna är lite skönare. Samma avslappning som vid förra besöket infann sig inte. Det har sina olika förklaringar. Rastlöshet bla. Vårsolen börjar iallafall ta sig hit också. Härligt! Vardagen är lättare att stå ut med nu. Igår gick jag på stan några timmar med en Rudolph och hans kompis. Lärdom: tro aldrig att du kan utföra några ärenden på stan med två killar. Vi gick fram och tillbaka i två timmar och sa "Var ska vi äta?". Det hela slutade med att dom köpte en glass (ja, EN glass att dela på) på McDonalds och jag köpte frukt på hemköp innan träningen. Men det var trevligt!

Som det verkar är jag ledig i helgen, men som vikarie vet man aldrig och ska aldrig ropa Hej... Jag har ingenting planerat, men försökte få med Julia på nån öl och lite vin ikväll. Det gick dåligt. Ett fotbad ska jag ta iallafall så får jag ta det där ifrån.

Jag tror och önskar alltid att jag ska skriva något tänkvärt och betydelsefullt i min blogg. Men det verkar inte lyckas. Bara allmänt drabbel om vardagen. Jag ska bättra mig och tänka mer!

Kram på er.

1 kommentar:

Unknown sa...

"så får jag ta det därifrån".
Unga fröken Toresson har tillbringat mycket tid utomlands de senaste två åren kan jag se.

:-)

Pappa