lördag, april 22, 2006

Lördagnöje?

Gårdagen blev inte mycket mer än jag skrev. Tittade på Så Ska Det Låta med mamma och pappa. Det får nog bli mitt nya fredagsnöje. Mest för att Pianisten Putte är hett ögongodis, men ibland är det ju bra musik också :) Somnade i normal tid och vaknade klockan 7 av "privat nummer" som ringde. Jobbet. Så jag sänkte volymen och somnade om. En minut senare ringde dom hem. Jag tackade nej till att jobba 7-21.

Fick iallafall mina ärenden uträttade på stan idag. Sedan lunch med Rudolph. Han försöker peppa mig till utgång ikväll. Så vi gick på bolaget "ifall att..".

Ska jag vara ärlig så skiter jag fullständigt i Martin Timells sexrykten. Aftonbladet, vem orkar med er längre? Jag bryr mig inte heller om expressens 19 knep för att vara ung, smal och snygg livet ut.
Igår läste jag en krönika i en av lokaltidningarna. Den inleddes ungefär med Badkläder och sommarmode i alla ära, men nu ska vi prata om något som är mycket viktigare. Du. Det här är en bra krönika, tänkte jag och läste vidare. Resten av texten gick ut på att man minsann inte kan visa sig i bikini om man inte skrubbat och peelat och målad och smörjt. Det hela avslutades med "Så ses vi i juni, nyscrubade och fina!" Helt otroligt att man kan skriva en halv tidningssida om någonting sånt! Kom igen...

Jag har sett mitt första vårtecken: 110 på vägarna!

Håll igång och mycket nöje!
kram

Inga kommentarer: