tisdag, april 25, 2006

Engelskaprov.

Good Morning!
Idag är jag ledig, men uppe tidigt för att göra ett engelska prov. Ska få upp betygen lite grann. Håll en tumme! Sedan springer jag på stan om jag orkar.. Annars måste jag åka hem och gå ut med hunden en sväng. Och ikväll ska jag hälsa på Sara, Janne och Bebisen! Häftigt!

I helgen är det tydligen sista april. Mamma och Pappa åker ner till hälsingland och syster lär väl vara ute på nått galej antar jag. Jag, som aldrig orkar vara vaken längre än till 12 får gott sitta hemma. :P Jag och Marielle funderade på att ha fest i fåra FF-hus. Men vi räknade ut att gästerna inte skulle bli fler än hon och jag.. Så jag antar att helgen blir lugn.

Jag har inte druckit ren mjölk på några dagar, men exemen är kvar. Vad nästa steg är vet jag inte. Tänk om jag är allergisk mot vatten!!

Nu har jag i de senaste två inläggen, om jag inte missminner mig, skrivit om saker jag tänker på. Viktiga saker enl. mig. Så nu får ni nöja er med vanligt drabbel ett tag!
Hej nu!

Inga kommentarer: