söndag, april 23, 2006

Söndagsrastlöshet

Igår kom jag över min rastlöshet och åkte in till stan med Marielle. Först nått glas vin i kvällssolen. Vi satt först i Marielles halvmöblerade lägenhet och åkte senare upp till körfältet. Klockan närmade sig tolv och vi åkte ner till krogen. Kön var evighetslång och vi gav upp. Tappade stinget som väntat. Men det var en trevlig kväll. Jag kom hem innan ett och somnade sött någon timma senare.

Jag har sovit bra och är inte det minsta bakis. Har lite problem med frukosten eftersom jag ska försöka sluta äta mjölk för att se om jag är allergisk (exem). Vad äter man till frukost då?

Idag ska jag ta mig i väg till Friskis & Svettis på träning. Hoppas att Fia vill följa med. Träning är det bästa botemedlet mot söndagsrastlöshet.

Återkommer. Ha dé!

---
Angående det jag skrev igår om löpsedlarna. Något från lokaltidningen piggade upp lite i min förtvivlan över ytligheten och sånt som att Martin Timells sexrykten är ett bättre löp än att Hagamannen erkänt. Äntligen är det någon som höjer sin röst i prostitutionsdebatten! Tack för det!

På återseende.

Inga kommentarer: