lördag, april 29, 2006

Redo för fest?

Hej och Godmorgon.

Marielle fick sig en krogtur igår och jag körde bil. Kom hem vid tre och kröp ner i min kalla säng. Klockan 11 ringde mamma och väckte mig. Hon skulle fråga något om Melodikrysset.

Hela huset är städat, skivorna brända och jag är... helt slut! Jag var så laddad igår att det tog knäcken på mig. Ska försöka städa lite mer idag (jag har blivit manisk) och handla lite mat. Just nu är det eko i vårt kylskåp. Sedan är jag kanske redo för fest. Men tyvärr måste jag jobba imorgon pga att folk inte kan planera!! Trots att jag har 90% fast så är jag tydligen vikarie också. I tid och otid. Det är jag lite förbannad över (Men det har jag ingen rätt till eftersom jag är ständigt rastlös och borde kunna jobba alltid).

Frukost nu.

Inga kommentarer: