tisdag, april 11, 2006

Fotokrångel



Jag har suttit och försökt krångla upp en bild till min blogg. Vi får se hur det hela slutar. Bilden är hur som helst tagen på vår första dag på Nya Zeeland. Vi sitter på en uteservering i Picton och äter frukost.

Alanis Morissette, varm choklad på trappan, solsken och hunden som härjar i snön. Mycket bättre kan det inte bli. Alanis skiva från 2004 är grymt bra! Om jag inte minns fel så heter den "so called chaos". KÖP! Jag har hunnit med en hel del på min Att Göra lista.

  • Engelskaupptenta ->ringt och ordnat en tid!
  • Kompletterat ansökningar ->Done!
  • Bilen... står där den står.
  • Deklarationen... orörd.
Två saker.. Nåja. Huset är städad och datorn är virus scannad iaf!



Nu ska jag slänga ihop någon mat.
På återseende.

Inga kommentarer: