fredag, oktober 05, 2007

Uppdatering

Det var länge sen jag skrev. Det ligger delvis i att mitt internet varit nere i tre dygn, och i brist på tid/vilja.

Igår målade jag hallen. Riktigt fint blev det i en härlig grå ton. Nu ska jag bara klura ut vilken färg jag ska ha på schablonerna. Bilder kommer så fort jag är klar. Jag har även köpt en TV. Helt galet. Nu har jag en platt liten tv på 20", lagom i min lilla lägenhet. Den ska hängas på väggen så snart jag får tag på ett väggfäste.

Igår var jag och Calle på Hjärta till Hjärta, second-hand. Jag letar efter en låg bänk/sideboard typ 170 långt och kanske 50cm högt, men det verkar totalt omöjligt. Jag hittade däremot en fin fåtölj, men slog inte till pga platsbrist.

Jag ska ha praktik i helgen. Inatt sover jag i motala. Det har varit krångligt med praktiken. Jag har på 5 pass gått med 4 olika handledare. Tanken är att vi ska ha max 2 stycken. Jag hinner inte lära känna någon av dom, och måste hela tiden visa hur långt jag har kommit. Det jag gör är ju på deras ansvar, så dom måste ju veta att jag kan. Jag hoppas att det löser sig i helgen.


/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen.
Alla mynt har två sidor och tillvaron är aldrig enkel liksom inte heller svart eller vit, utan mångfacetterad och i grunden egentligen alldeles underbar.
Allt det här känner du väl till.
Se det alltså som en påminnelse.

Kram Pappa.

Anonym sa...

Hm, den här hamnade visst under fel inlägg...
Den hör hemma under "självkritik" ju.

Pappa