måndag, oktober 15, 2007

Är huvudet dumt...

Jag skulle egentligen skriva läkemedelstentan nu. Jag var dum nog att glömma att anmäla mig till tentan. Imorse var vi 7 stycken som stod utanför tentasalen och väntade på att det skulle bli en plats över. Det blev 6 platser över och jag stod sist på listan. Så här sitter jag och letar efter en syndabock. Kunde dom inte pressat in en till bara? Det är ju bara mitt eget fel, men det känns lite som att dom inte kunde ta in alla för att vi inte ska tro att man kan komma dit oanmäld och det ska lösa sig ändå.

Dumt av mig. Jag behöver verkligen den här chansen då mina mattekunskaper är bristfälliga och man har inte hur många chanser som helst.

Nåja. Jag får väl plugga då, fast jag helst vill cykla hem och krypa ner under täcket igen.
/E

Inga kommentarer: