lördag, oktober 13, 2007

På tork

Igår blev det träning. Vi sprang 2,5+5 km och körde styrka. Riktigt skönt i höstluften. Sedan trampade jag iväg till Emma för trevligt sällskap och scones. Vi såg Sicko, och jag har drömt om den hela morgonen. Det hela är hemskt, faktiskt. Det blev en sen kväll. Halv två cyklade jag hemåt. Jag är less på att vara rädd och hela tiden på min vakt när jag är ute själv på nätterna. Riktigt less.

Imorse släpade jag mig ur sängen klockan 7 och gick ut till tvättstugan. Nu hänger tvätten på tork i torkrummet. Torktumlaren fungerade inte så jag har trosor och strumpor hängandes i hela duschen. När den har torkat ska jag till stadsbiblioteket och räkna läkemedelsberäkning med Helena.

Ikväll blir det middag hos mig och sedan kanske vi går ner på stan och "tar en öl" som man säger, även om ingen dricker öl.
/E

Inga kommentarer: