tisdag, november 14, 2006

Trötthet.

Jag förstår inte denna trötthet. Jag tänker varje gång jag cyklar från skolan på eftermiddagen att jag ska hem och plugga. Men så fort jag kommer innan för dörren och känner lugnet så kommer tröttheten över mig. Hur kan folk plugga efter en 8h skoldag? Jag såg en gammal tenta idag och fick panik. Det är allvarligt omöjligt att lära sig kroppens anatomi och cellen på 5v, och överleva! Nu måste jag plugga 8h/dag fram till tentan, få in någon slags rutin. Men hur ska det gå när jag är så trött? Då är det ju omöjligt att ta in någonting. Är det bara jag som har så ruggigt svårt att motivera mig själv och hitta självdicsiplin? Isf är jag säker på att det är nån slags sjukdom. Lika säker är jag på att omtenta verkar vara att sikta på. Eller doping.


/E

4 kommentarer:

Anonym sa...

du är inte ensam..... jag har inte skärskilt mycke motivation heller...vet inte hur det ska gå..vi får hjälpa varandra. Vi klarar det!!!
///Toveee

Anonym sa...

Du är inte ensam...jag har inte heller mycket till motivation! vi får stötta varanndra! Tillsammans klarar vi det!!!

Anonym sa...

Jag kan inte låta bli att vara lustig....
Ta och köp (h)järn tabletter...
Bit ihop... jag tror på dig, håller tummarna för dig och jag vet att du klarar det här oxå som allt annat...
Massor med kramar

Anonym sa...

Det är när det svider och bränns som det känns att man lever, men tänk vad jävla lycklig man kan bli när man klarar av saker under den period som är svårast! Helt plötsligt kan någonting så litet som man klarar av bli så stort. Jag tror på dig och jag vet att du har viljan och mycket jävlar anamma att ta fram - skaka fram det! /Towa