söndag, november 05, 2006

Slapplördag och pluggsöndag

Igår slappade vi framför tvn och såg När Lammen Tystnar. Resten av Ryd verkade ha storkalas, vi hörde dunkande bas och skrål till 12tiden, efter det gick nog alla på kravall och fest. Vi bytte gardiner också, blåa. Idag pluggar vi och dricker te. Ska försöka ta oss till Ikea senare och inhandla lite tyg och annat kul. Antar att dom redan börjat spela julmusik. Huvva, Julen ska inte vara Ikea, julen ska vara mysig.

Jag ska börja sticka, men det får vänta till december då jag varit hem och hämtat lite stickor och sånt. Jag får nog börja med en halsduk så jag slipper tänka på att öka och minska maskor.


Känner att min bild är lite väl somrig. Jag ska göra någonting åt det så snart jag kan. För tillfället har jag inget bildhanteringsprogram... Men det kommer. Annars är jag i behov av vinterjacka! Imorgon måste jag kuta en sväng och se om det finns något. Vad gäller vinterskor får jag nog vänta och se vad jag kan tänkas behöva. Stövlar?

/E

Inga kommentarer: