tisdag, november 28, 2006

Dagen Före



Idag har jag pluggat halveffektivt sedan 10 ungefär. Imorgon skriver jag tentan och ni ser hur min planering ser ut ;P Andas. Sedan ska jag på stan och fixa lite adventsgrejor. Gardiner, ljusstake mm. Imorgon kväll kan jag ta det lugnt, oavsett hur det gick på tentan. På något sätt hade jag inte väntat mig att studentlivet skulle vara så svårt. Gymnasiet var en räkmacka i jämförelse. Där lärarna nog hänsyn till hur du mår, vem du är osv.. Här är du en anonym student, med en anonym tenta. Det är bättre och mer rättvist, men tufft.

Om några timmar ska jag ta mig ett varv i Rydskogen, eller två. Ikväll blir det Grey's Anatomy och några sidor i Elva Minuter. Tidigt i säng så jag är laddad imorgon. Det är värt ett hårt försök, även om 40% kuggar första gången på HBMtentan. Vore underbart att komma dit och känna att Jag Kan.
/E.

Inga kommentarer: