tisdag, juli 04, 2006

Må bra!

Det är inte alltid solsken, Men alla moln är inte alltid grå.

Jag har haft en riktigt skön dag! Vaknade lite smått förkyld, med 12 grader utanför fönstret. Väder är något jag sällan låter förstöra min dag. Det är bara gnällkärringar som klagar över sånt :P Jag åt frukost och satt ner nästan hela tiden. Det är ovanligt. Annars brukar det bli nått enkelt på stående fot. Åkte in till stan och gjorde lite ärenden. Sedan Ansiktsbehandling på Hudateljen. Rengöring, peeling, ånga och porkläm, massage, mask, kräm. Wow vilken lyx! Mjuk som en babyrumpa efter 1,5 timma gick jag ut i solen. Hudterapeften fick mig att köpa en ansiktskräm och en peeling. Det hela för 312 kr, som faktiskt är ett bra pris! Helt plötsligt hade 12 grader blivit 18. Jag köpte present till mamma som fyller år imorgon och tog bilen hem.
Det hade varit skönt att avsluta dagen med uteträning på friskis, men med en svullen hals känns det dumt. Möjligen orkar jag med torsdagspasset. Annars får det vara tills jag är frisk.


Jobb imorgon och på torsdag. SEN tredagarsledigt och sommarmys!
/E

Inga kommentarer: