torsdag, juli 13, 2006

Råttfärg!

En lunch med Andréa och Julia och ett varv på stan igår. Köpte lite nya galna underkläder och hårfärg. Jag ska göra blonda slingor. Jag insåg nämligen, till min fasa, att jag börjar bli råttfärgad!!! Hemskheter! Jag som alltid varit så blond!! Förhoppningsvis är det solblekningen som växer bort, så det kanske inte alls är så farligt som det verkar. Eller så är det mina gener som kommer ikapp mig. Varken mamma eller pappa är ju blonda! Så ikväll tvingar jag Marielle att färga.
Avslutade gårdagen med middag på news. Petra och Julia som fint sällskap, skvaller och allvar. Läste i aftonbladet att Singelkillen föreställer sig tjejmiddagar som stora ältningsorgier. Haha. Han anar inte hur rätt han har :P

Bra dag på jobbet. Det är skönt att trivas med personal och boenden. Jag stortrivs på Aspen. Trots att en av tanterna sa idag Jag tror nog att du har blivit lite tjock om baken du också! Hon såg absolut överlycklig ut när hon sa det och jag bara skrattade. :D

Läs Towas blogg. Hon har skrivit ett viktigt inlägg som berör alla som jobbar med människor, tänker på människor, tittar på människor eller umgås med människor. Ja, Alla alltså.

Nu förstår jag, för första gången i mitt liv, hur det känns att bli kvävd av någons närhet. Mitt skrälle till katt är verkligen påfrestande! :)
Imorgon; Hälsingland
/E

Inga kommentarer: