söndag, juli 09, 2006

Utekvällar!



















Helgen var full av sommar och partaj. Inget nattdopp, men kebab. Grillning med mysiga tjejer som jag är glad att jag träffar lite oftare nu än förr. Det är härligt att kunna prata utan att tänka först. Jag har lärt mig att erkänna många av mina sidor och lärt mig att prata om nästan allt. Marité, dans och skitmusik -En härlig kväll! Började lördagen med frukost på Julias balkong. Sen gick jag till Towa för att förbereda. Godishots i diskmaskinen, en liten tur på stan och lunch på uteservering. Shotsen blev lyckade och dracks hos Sara, gott vin och fint sällskap. Vi gick in tidigt på Marité. Ett glas vin med utsikt över storsjön och att leende på läpparna. Tänk vad människor kan göra dig glad! Dans och skratt, men nästan för mycket folk mot slutet. Sen undrar jag varför tjejer kan vara så otrevliga i toalettköer? Det går inte ens lite fortfare för att folk sparkar på och sliter i dörren. Höll på att bli en liten cat-fight framför oss. Vi höll oss utanför. Hur som helst så finns det trevliga tjejer också som inte ser andra som rivaler. Gillar! Det finns alldeles för många tjejer och killar som tror att halvnakenhet är det bästa sättet att få uppmärksamhet på. Det är extra tydligt på krogen. Och jag kan bara tänka; Ha lite värdighet!

Jag vet inte hur Towa gör för att se så lycklig ut. Eller hur hon får för sig att stoppa in hela snusdosan i munnen precis från ingenstans. Hon är spontan och jag tycker om!

Vaknade tidigt imorse (med ett svullet öga) av Wilmer som sprang omkring och lekte. Jag vände på täcket, ni vet, så det blir svalt! Öppnade fönstret och somnade om. Alla var totalt utslagna och sov till 10-11, men han underhöll sig själv, ungen. :) Frukost på törners och slö i soffan.

Imorgon börjar jag klockan 16 och hoppas på att få ut något av dagen. Ska städa och bädda rent. Det finns inget skönare än rena, hårda sängkläder!

Jag är en Kräfta rakt igenom. Det är därför jag gillar mat!
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är sjukt ful, men du är så söt så man smälter sådär som karamellerna gjorde.... ja det kanske är jag som äs spriten och du karamellerna... puss