fredag, februari 08, 2008

Underhåll



Ett blogginlägg för att underhålla mig. Och dig. Är du extra sysslolös kan du ta en titt här.


Basgrupp i morse med en diskussion om patientundervisning. En sväng på stan. Köpte en tunika på indiska för endast 100 pix. Sedan trampade jag hem och överraskades av Calle som fortfarande var kvar i min lägenhet. Skönt att komma hem till någon, för det var verkligen inte skönt att lämna honom i den varma sängen i morse.

Ikväll hoppas jag på spelkväll hos mig. Imorgon är det körrep hela dagen. Vi ska göra Carmina Burana, och det kommer att bli grymt mäktigt med 200 körsångare och orkester. Det är väldigt skönt att träna upp rösten igen. Imorgon kväll ska jag och Calle på 25års-fest hos någon av hans kompisar.


Sex dagar till tentan. Det svåraste är inte att läsa, det svåraste är att minnas. Hur ska jag minnas hur antikolinergika verkar? Om det ändå bara var ett läkemedel att komma ihåg...och en sjukdom.
/E

Inga kommentarer: