måndag, februari 25, 2008

Bulle i ugnen


Man kan tro att jag inte gör nått annat än lagar och äter mat, men jag bakar ju faktiskt bröd också!
Ikväll blev det ett med torkade aprikoser och cashewnötter. Jag lägger ut receptet senare, det är verkligen ett släng-ihop-bröd bara man har alla ingredienser. Dock varken socker, sirap eller ägg!?

Okdå. Jag gör annat också. Idag var det till exempel föreläsningar fram till 3, omvårdnad, hygien och diabetes. Sen åkte jag och Calle till ICA maxi för att fira CSN med storhandling. Köpte även en mer organiserad almanacka på åhlens, billig var den också! Bra, nu kan jag strukturera mina dagar bättre. Planera. Sånt är viktigt.

Imorgon förmiddag blir det lite plugg och sedan basgruppsmöte klockan 13. Efter det ger jag upp ett intensivpass för statistikplugg. Kors i taket!! Apropå träning så måste jag berätta att jag sprang 2,5 km på 13,3 minuter. Liiite fortare än för ett år sedan tror jag. Det börjar bra inför blodomloppet den 29e maj.


Godnatten
/E


Jo, förresten! Om man vill se alla recept kan man klicka på "Mat" nere i högra hörnet på ett av de inlägg som ligger under Mat.

1 kommentar:

Anonym sa...

.. men ingen termos den här gången heller!