onsdag, juli 23, 2008

I tandläkarstolen.


Blä för flourkräm med "banansmak".

Jag fick godkänt för min munhygien trots misskötta visdomständer. Inga nämnvärda hål och lite tandsten. Nu är jag hemma med en barntandborste som ska hjälpa mig att komma åt längst bak. Har inte haft såhär äcklig smak i munnen sedan bedövningsmedlet på toncillerna innan dom skar upp dom för sådär 8 år sedan (halsböld). Fick nån beläggning över en isande tand för att jag borstat fram tandhalsen. Den + bananflour smakar skit. Jag har då aldrig ätit en banan som smakar såhär!

Tandläkaren var iallafall duktig och jag fick lyssna på musik. Nästan som på spa! :). 300kr avdrag enligt den nya reformen och hela kalaset kostade mig 400kr.

Nåja. Nu ska jag svälta i en timma, tur att jag åt frukost innan jag promenerade dit.
/E

Inga kommentarer: