söndag, juli 20, 2008

23 bast

Tjoho.

Födelsedagen igår var väldigt bra på alla sätt. Saknade dock att firas av familjen också.
Calle sjöng för mig och gjorde frukost medan jag låg och njöt i sängen. Fick en fin berlock till mitt armband. Vi tog en promenad till ett litet fik och åt tårta. Vi var ju bara två personer, så en hel tårta delad på två var inte helt aktuellt.. Fortsatt promenad mot stan och skydd från regnet i nån affär. Lunchen vet ni allt om från föregående inlägg (Rödbetor is the shit). Middagen åt vi på Sangria, en spansk restaurang vid stora torget. Vi fick kanonmat och drack ett glas rött. Efterrätten där skippade vi, man kan få både god och billig glass på Bosses! Pistageglassen var en höjdare! Vi gick en sväng längs Ågatan med vår våffla delad på två och sedan vidare ner till Stångån. Där drömde vi om fina balkonger för två och solen sken. Kvällen avslutades i soffan med en film (V for Vendetta), sedan var det läggdags. I morse gick jag upp kl 6 för att börja jobba kl 7. Life is good

/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, ångesten steg på min Söndag, hundra procent säker var jag på att du fyllde den 29e =( Vad har hänt med mitt minne? Jag skäms, kära hjärtat.