torsdag, april 03, 2008

Utsövd?

Igår bestämde jag mig för att hoppa över kören, trots dåligt samvete, och plugga istället. Det har jag nämligen inte hunnit med då jag har haft praktik varje dag sedan i lördags. Jag läste en halv vetenskaplig artikel och somnade sedan i soffan. Där sov jag i tre timmar och gick sedan och la mig för natten kl halv 9, med endast skorpor till middag. Katastrof, men nu är jag kanske utsövd och ska snart iväg till praktiken igen. Fjärde och sista dagen på operation, sjätte och sista dagen innan en ledig helg.

Ikväll när jag slutar klockan 16 så ska jag springa 7km, skriva inför mittbedömningen och äta med Calle. Det känns som att tiden inte räcker till. Jag är stressad och ur fas. Hur ska jag någonsin hinna med ett vanligt heltidsjobb?! Tack och lov att man åtminstone är ledig när man är ledig då.

Svamlar jag? Jag tror det.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

När man arbetar heltid har man i allmänhet inga framtida tentor som hänger över en.

Det är lugnt alltså.

Lillasyster P följer med till Cypern. :-)

/Pappa