torsdag, april 10, 2008

Men tid att blogga, det har jag tydligen

Ingen lugg och ingen tid över så långt ögat kan nå. Jag hade tänkt kliva upp kl 6 idag för att hinna både plugga och springa innan praktiken, men jag var tydligen i koma vid den tiden och kom ur sängen först vid 8. Smoothiefrukost (banan+kiwi+valingyoghurt) och sen igång med vetenskapliga artiklar, som nog måste vara det absolut tråkigaste och svåraste någonsin. Måste börja pluggsnusa igen om jag ska klara av att sitta still när jag läser sånt!

Denna tidsbrist är det värsta som har hänt min lägenhet och det diskberg som bara tycks växa.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ja artilklar är ett djävulens verk!! Puss och kram och ses ikväll lilla smurf. Lova att ni inte har så stora förväntningar på oss, vi har ju bara knappt lärt oss texterna än! Puss och kram