söndag, april 20, 2008

Här blommar häggen!

Jag har fattat ett beslut. Jag ska inte springa blodomloppet i år. Detta på grund av att jag har för många tentor och körkonserter som tar min tid och mitt fokus. Det är viktigare att fokusera på tentorna och klara dessa, än att fokusera på milen under 50. Istället ska jag må-bra-träna några gånger i veckan för att hålla rastlösheten i styr och formen igång.

En tenta är avklarad, jag och Helena väntar på att kamma in poängen och fira detta med rödvin och mat. Igår firade vi Helenas födelsedag. Detta med laxsnittar, smörgåstårta, rappakalja och vin. Vi hade oerhört trevligt! Jag sov skönt och vaknade halv 9, fast besluten att undvika den kemiska depression som ofta drabbar mig dagen efter. Klockan 9 satt jag ute i linne, uppvikta byxor och bara fötter med några pluggböcker och frukost. Tänk vad lite sol kan göra med människor!

Medelpass på friskis klockan 3 och sedan en skön söndagkväll.
/E

Inga kommentarer: