söndag, april 06, 2008

Tidsfördriv.

Trots min söndagsångest i morse så fick jag en bra dag, med bara lite rastlöshet. Grejade lite i köket, sprang min mil med trötta ben och spenderade kvällen hos Emma och Tove. God mat och skönt sällskap.

Imorgon börjar en hektiskt vecka (en hektisk vår) vill jag lova. Fullt upp med praktik och kör, konsert på lördag. Verkar inte ha tid med så mycket annat och jag måste verkligen plugga!! Jag har tänkt mig att jag i fortsättningen ska ha en "egen" dag i veckan, men nästa vecka blir det nog inget av med det.

Måndag: 9-14 Plugg
14.30-21.30 Praktik
Tisdag: 6.45-16 Praktik
17-30-? Kör.
Onsdag: 6-45-16 Praktik
17-19 Pegagogikplugg med Helena
19-21 Kör
Torsdag: 9-14 Plugg och löpning 8km
14.30-21.30 Praktik
Fredag: 6.45-16 Praktik
18.00-? Kör
Lördag: 12.00-sent Körkonsert+körsittning
Söndag: Pedagogikplugg med Helena och löpning 9km.

Eh.. alla övriga minuter är jag villig att umgås och njuta av livet.

Angående sommarjobb så ser det mörkt ut. I morgon ringer jag kommunen (Östergötland) och hör hur det ser ut med sommarvikarier på korttids- och äldreboenden. Jag vet inte vad jag vill och i vilken del av sverige jag än får jobb så blir det fel.

Godnatt
/E

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.